Palautus- ja palautuskäytäntö

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ilman perusteluja 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona sinä tai ilmoittamasi kolmas osapuoli vastaanottaa tavarat. Voit käyttää tätä oikeutta ilmoittamalla meille sähköpostitse osoitteeseen support@tongkatali-shop.com ja antamalla ostotunnuksesi ja sähköpostiosoitteesi, jota käytit tuotteen (tuotteiden) ostamiseen.

Palautettujen tuotteiden kunto

Voit käsitellä tavaroita selvittääksesi niiden luonteen, ominaisuudet ja toiminnan. Jos tuotetta kuitenkin käytetään tätä kauemmin ja sen arvo laskee, voimme veloittaa sinua arvonalennuksesta. Koska tuotteemme ovat helposti pilaantuvia, on tärkeää, että ne pysyvät suljettuina ja käyttämättöminä, jos haluat palauttaa ne.

Ei-palautettavat tuotteet

  • Lahjakortit
  • Ladattavat ohjelmistotuotteet (edellyttäen, että olet aloittanut lataamisen tai suoratoiston ja tunnustanut peruuttamisoikeutesi menettämisen).

Palautukset

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, ilmoitamme sinulle palautuksen tilasta. Jos palautus hyväksytään, palautus, mukaan lukien toimituskulut, käsitellään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tavarat takaisin tai kun olet saanut todisteet siitä, että olet lähettänyt tavarat takaisin.

Myyntituotteet

Jos palautat alennusmyynnistä ostetun tuotteen, sinulle palautetaan maksamasi summa, ei alkuperäistä hintaa.

Vaihdot: Vaihdamme tuotteet, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos tarvitset vaihtoa, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen support@tongkatali-shop.com.

Toimitus Palautukset

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä tukitiimiimme ja odota ohjeita, jotka antavat palautusosoitteen.

Sinä vastaat tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista. Jos tavaroita ei niiden luonteen vuoksi voi palauttaa tavallisella postilla, annamme arvion palautuskustannuksista.

Jos kyseessä on kalliimpi tavara, harkitse jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttämistä tai kuljetusvakuutuksen hankkimista. Emme voi taata, että saamme palautetun tuotteen.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset

Jos et ole vielä saanut palautusta:

  1. Tarkista pankkitilisi.
  2. Ota yhteyttä luottokorttiyhtiöön (palautusten virallinen kirjaaminen voi kestää jonkin aikaa).
  3. Ota yhteyttä pankkiisi (saattaa kestää jonkin aikaa, ennen kuin palautus kirjataan).

Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ota yhteyttä osoitteeseen support@tongkatali-shop.com.

Tarvitsetko apua?

Jos sinulla on palautuksiin, palautuksiin tai muihin kysymyksiin liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä osoitteeseen support@tongkatali-shop.com.